Ostatni miesiąc | Wakacje 2020 - przegląd ulubieńców, wyjazd do Hiszpanii i umilacze

niedziela, 6 września 2020
Ostatni miesiąc  Wakacje 2020 - przegląd ulubieńców, wyjazd do Hiszpanii i umilacze

Wrzesień mamy już za oknem i śmiało mogę powiedzieć, że czekam na jesień. Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem wakacji 2020. Opowiem Wam gdzie byłam, jakie kosmetyki używałam i co umilało mi codzienność. Tak więc zapraszam Was na relację.

Trzy pielęgnacyjne cuda - Yope, Nacomi i Benton

Postanowiłam wybrać perełki, bo gdybym wybrała wszystkie produkty, które polubiłam to nie wystarczyłoby mi miejsca na opis. Jak możecie zauważyć w tym roku wyjątkowo dużo u mnie włosomaniactwa i to za sprawą rozjaśniania. Bardzo zniszczyłam swoje włosy i staram się je jakoś zregenerować, obcinam też regularnie końcówki. Myślę, że już ogarnęłam PEH i wiem co moje włosy lubią. Już pisałam Wam o odżywce Yope, Mleko Owsiane i ponownie będę ją zachwalać to moje drugie opakowanie, a trzecie czeka w zapasach. Polecam ją każdej z Was, której włosy nie mogą się dogadać z proteinami. Może i u Was nastąpi odkrycie ulubieńca.

Jako wielka fanka peelingów do ciała testuję ich całkiem sporo i nadal poszukuję swojego ulubionego, ale w rozsądnej cenie. Koleżanki w pracy chwaliły wyroby z Nacomi i na promocji skusiłam się na wersję Miodowe Gofry...przepadłam. Mocno-średnie drobiny w przyjemnym nietłustym kremie, bez parafiny z dużą ilością olejów. Ogromny plus za zapachy, obecnie mam wersję z truskawką i guawą, która jest bardziej świeża i idealna na lato. Szukajcie pudełek z napisem Body Scrub, bo reszta nie jest taka przyjemna. Ostatni kosmetyk pielęgnacyjny to tonik, o którym wspominałam Wam we wpisie z planem pielęgnacyjnym. Benton, Aloe BHA Skin Toner stosuje od połowy lipca i bardzo pomaga mi w walce z niedoskonałościami i wągrami. Ma lekko żelową konsystencję i stosuję go nakładając 3 pompki na wacik i przecieram twarz. W miejscach gdzie mam pryszcza wręcz wciskam delikatnie wacik w skórę. Potem odczekuje 2 minuty zanim nałożę kolejny krok, aby BHA miał czas na działanie. Jest tu tylko 0,5% więc trzeba trochę więcej czasu, aby zauważyć różnicę w stanie skóry. Uważam jednak, że lepiej tak niż od razu rzucać się na wyższe stężenia, a przynajmniej latem.

Hiszpania w czasie korony, czyli nasz 8 dniowy wypad

W tym roku miałam się z mężem wygrzewać w pięciogwiazdkowym hotelu na Zakynthos, jednak ze strachu zrezygnowaliśmy w maju z wycieczki. Przyszła końcówka lipca i postanowiliśmy jednak gdzieś jechać, nasz wybór padł na Santa Susanna w Hiszpanii. Mój K chyba najbardziej było podekscytowany lotem, który trwał 2,5 godziny bo uwielbia samoloty. Trafiliśmy na hotel przy samej plaży i codziennie budził mnie szum fal. Był to też nasz pierwszy wyjazd za granicę, więc byłam bardzo ciekawa jak to będzie.

W samym mieście prawie wszystko było pozamykane, bardzo mało turystów, wręcz czuliśmy się jak all inclusive. Wszyscy też nosili wszędzie poza plażą maseczki, co mnie miło zaskoczyło bo u nas w kraju większość się o to wykłóca. Udało nam się pojechać na prywatną wycieczkę do Girony, następnie do Tossa de Mar, po drodze przejechaliśmy do Lloret de Mar i Blanes. Udało mi się zrobić mnóstwo zdjęć, które muszę wywołać i co ciekawe nadal pamiętałam co nieco z hiszpańskiego co było czasem pomocne. Wróciliśmy do Polski opaleni (spalone plecy zaliczone), wypoczęci, biedniejsi i więksi o 2 kilo. Nie żałujemy i powiem Wam, że ani razu nie czuliśmy się, że grozi nam zarażenie, wszystko było świetnie dopilnowane.

Porządki kosmetyczne i umilacze czasu

W sierpniu jak i w lipcu udało mi się porobić porządku kosmetyczne. Wyjęłam wszystkie produkty i sztuka po sztuce przejrzałam makijaż jak i pielęgnacje. Makijaż poleciał w sumie do kosza, a pielęgnację udało mi się oddać koleżance z pracy, która ma inny typ skóry niż ja. Coraz bardziej zauważam po jaki makijaż sięgam, co leży i się kurzy. Tak jest w przypadku w większości pomadek, zupełnie nie noszę klasycznych i stawiam raczej na błyszczyki czy te w płynie zastygające. Nie mówiąc już o noszeniu masek, gdzie zupełnie nie ma o tym mowy. Dlatego postanowiłam, że nie będę już tego typu kosmetyków kupować i to samo tyczy się pojedynczych cieni oraz tych w kremie. A czy Wy macie takie swoje grzeszki?

Mam jeszcze coś dla fanek płynu do płukania Silan, Coconut Water. Jeśli tak jak ja kochacie ten zapach i chcecie się nim otaczać cały czas to koniecznie musicie zakupy Yankee Candle, Shore Breeze. Dla mnie ten zapach jest niemal identyczny i dzięki niemu mam cały czas lato i wakacje w głowie. Świeca pochodzi z kolekcji Platform Lid i pali się genialnie, sam słoiczek później można wykorzystać na przyprawy.

Makijażowi faworyci - Hourglass i Huda Beauty

W tym roku wyjątkowo noszę regularnie makijaż, jest to też mój wymóg do pracy. Lubię sobie zaszaleć z kolorami na oczach, a do tego nikt mnie nie zmusza. Szczególnie upodobałam sobie odcienie pastelowe od Hudy. Moja miłość rozpoczęła się od Pastels Rose i później dokupiłam Pastels Lilac. Z obiema świetnie się pracuje, można łatwo zbudować intensywność cienia, ale i one mają swoje granice. Przy nakładaniu na pędzel nie sypią się tak strasznie jak cienie ABH.

Jeśli chodzi o makijaż twarzy to z początku wakacji używałam minerały. Podtrzymuję jednak swoje zdanie, że to nie dla mnie. Dlatego po urlopie gdy moja twarz nabrała bardziej brązowej barwi i pokazało mi się sporo piegów wróciłam do Hourglass, Vanish Seamless Finish Liquid Foundation w odcieniu Shell. Jest mega lekki, mocno napigmentowany i trzeba z nim dość szybko pracować. Nałożona jedna pompka na twarz gąbeczką zdecydowanie wystarcza, co najlepsze ten podkład wcale nie musi być utrwalany przy cerach normalnych i suchych. Pozostałe potrzebują niewielką ilość, sprawdzone info na sobie. Noszę go po 9-10 godzin i to chyba najlepiej wypadający u mnie podkład jaki do tej pory miałam. Jest drogi, ale mega wydajny.

Tak prezentowały się w tym roku moje wakacje. Dużo odpoczęłam, pobawiłam się makijażem i spędziłam czas z moim mężem. A jak Wam minęły te miesiące? Byłyście, byliście na jakichś wyjazdach, coś ciekawego Wam się przytrafiło? Dajcie znać w komentarzach.